Thursday, June 16, 2011

ආත්මීය පද පෙලක්...........

                              දෛවයේ සරදම් ඔබෙන් ලද
                              දරා ගන්නට නොහැකි වුනි මට
                              ඔබෙන් ලද උනුසුමද අරගෙන
                              සමුගනිමි මම ඔබෙන් සදහට........//

                              පෙරැම් පිරැවෙමි අහිංසක ලෙස
                              පැතුම් පැතුවෙමි සදා සතුටට
                              කියනු මැන පෙම්වතියේ ඔබ මට
                              නොදැනුනිද ආදරය ඔබ හට
                              නොදැනුනිද ආදරය ඔබ හට
                     
                              දෛවයේ සරදම් ඔබෙන් ලද......//

                              ගගන තලයට වඩා වැඩි වුන
                              ප්‍රේමයක්  ඇත තවම සිත තුල
                              මට දුකක් ගෙන දුන්න කුමරිය
                              ආදරෙයි දිවි තියෙන තුරු මම
                              ආදරෙයි දිවි තියෙන තුරු මම

                              දෛවයේ සරදම් ඔබෙන් ලද......//

No comments:

Post a Comment